CSI - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu CSI - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

CSI

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

03 November 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Wat een begin van de dag. De nieuwe bank komt dus de huiskamer moet leeg. Tja, waar laten we alles?? Dan ook maar de tuin in maar deze staat al zo vol. Dan moet de wall opgezet worden. Nou, dat geeft een strijd.Zal daar maar geen verslag van doen.Eindelijk na 3 uurtjes zwoegen keert de rust terug, maar dan.... Kedeng, pfoef, beng en dat onder het genot van een kopje koffie .de wall stort in. Ook daar zal ik niks van vertellen. Ik heb nu ook eens wat besteld en mijn schoentje staat klaar bij de poort maar tot nu toe alleen nog maar pakketjes voor de vrouw des huizes. Hij blijft leeg.....
Om weer te gaan wennen aan het lopen ipv alles met de auto ben ik samen met dr Rahmia gaan wandelen. Ik vind het heerlijk om naar huizen te kijken en dan vooral naar binnen te gluren.Helaas, alles is afgesloten met een poort en muur.
Ben met Angelo boodschappen gaan doen, tegen etenstijd, fout dus. Hij is net als mijn dochter, meer kopen dan nodig is en dan hebben we het over lekkere dingen.
Ik heb stiekum een olijfje gepikt in de store en dat heb ik moeten bezuren. Werd me een partij misselijk. Was out of order. We zouden naar de uitslag gaan van de Mr Ram verkiezing maar die moest ik voorbij laten gaan. Heerlijk onder een dekentje op de bank en wat betreft de verzorging, niets over te klagen. Zo zorgzaam, elk kwartier kwam er wel even iemand langs.Ben in slaap gevallen en ieder was al te bedde toen ik ontwaakte om 12 u, tja en toen kon ik niet meer slapen en hebben liggen lezen tot 4 u.
Oh ja, nog even een detail. Mijn alarm(? )ging af op mijn mobiel. Kreeg een Amber- alert over een kidnapping, achtervolging, beschrijving van de dader.. En dat gebeurt ook op de tv, elke 30 min. Ik weet niet hoe het afgelopen is, hoop het morgen op de tv te zien.Hoe reality, midden in de wild west

• 05 November 2017 - 08:22

Cindy En Helene:

Hey lieff
    Zozo je heb weer het nodige gedaan wat beleef jij een hoop gave dingen hoop je snel weer te zien
    Luf joe xx
    Cindy en Helene