Cinderella - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Cinderella - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Cinderella

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

27 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Na maar 50 minuten in de jacuzzie gelegen te hebben, heb ik eindelijk door hoe je de bubbels stop moet zetten. Ik dacht dat ik de tijd uit moest zitten.
Americain breakfast staat klaar.... Gebakken aardappelen, soort rosti, gebakken spinazie en tomaten, gebakken ei. Helaas waren de saucijsjes op. Lucky me. Kan het niet naar binnen krijgen, zusje schraapte in grote blijdschap de rest van mijn bord.Hey buurman, u ook weer hier??deze man is de regelneef van de straat, weet alles, houdt alles in de gaten.Op woensdag en vrijdag worden hier de straten schoongemaakt, dat houdt in dat je dan aan een bepaalde kant moet staan, zo niet, dan krijg je een bekeuring. De boys vd fam vergeten dat wel eens en dan moet je opeens 4 auto' s verplaatsen.En dat allemaal voor 8 u.Er vliegen hier veel heli' s boven Su haar huis, zal mij echt niet verbazen als daar vrienden, gasten of clienten uit springen om gezellig op bezoek te komen. Good morning, my dear. Daar is de volgende bemergast al weer en het is nog geen half 10. Ondertussen mijn dagelijks gesprek gehad met de dr over een vrouwelijke indiase en franse minister to buy Jets. Geen idee waar hij zo enthousiast over was maar ik heb alles vriendelijk beaamd.Ik heb opdracht van de baas gekregen om auto 3 te gaan wassen, dat ga ik zo dan maar doen, eerst nog wat bezemen.Hey Becky, gezellig dat jer ook weer bent. Hey Camille , leuk dat je er ook weer bent. En su staat weer achter het fornuis om macaroni te maken. En het is pas 1 uur. Ga straks naar icehockey kijken. Angelo en zijn team moeten tegen een ploeg uit Utah spelen. Deze speelt een klasse hoger en willen warm draaien voor een groot tournooi dit weekend. De coach had gezegd dat ze wel dik ingemaakt zullen worden maar goed voor de ervaring.
Ben nu geweest en laten ze nu toch winnen!!!! Erg leuke en spannende wedstrijd, zelfs ik ging een beetje schreeuwen. Zit nu in de tuin, gewapend tegen de mouscitos, volledig aangekleed met broek en vest. Mij krijgen ze niet meer Ruik geen lekkere geuren uit de keuken komen dus het zal wel een boterham worden.Morgen weer een drukke dag, moet naar 2 party's, een goede reden om de creditcard weer uit mijn portemonnee te trekken. Op zoek naar een geschikte outfit.Maar eerst staan er 2 klussen op mijn lijst. De 2 de badkamer schoonmaken en 2 deuren de ramen. Het lijkt nu wel dat ik van de jetlag af ben, zit weer lekker in mijn vel.Dat merkt de fam ook, mijn what to do lijst wordt steeds groter.