Shopping - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Shopping - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Shopping

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

17 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Volgens mij gaat het de verkeerde kant op nu. Geef om 5 u Gino zijn ontbijt, zwaai m uit. Half 8 dient de volgende zich aan in de persoon angelo. Ook daar sta ik eieren voor te bakken. He, daar heb je Su. Even later komt goeroe Rahmia binnen. Wil gelijk beginnen met het vragenuurtje. "Pas vanaf 9 uur ben ik available hoor" en hult zich in stilzwijgen maar dat duurt niet lang. Wat in huize picazo " just a moment " uren kan duren is bij Rahmia 7 seconden. Tijdens het schrijven hoor ik een sound van breaking glas en een enorm alarm, volgens mij zouden jullie ' m ook gehoord kunnen hebben mits de wind goed staat. Ik storm naar buiten, like a real trooper. De 6e auto van su,daar was de spiegel van afgereden door de buurman George. In mijn beste amerikaans " no metter, ail fikst it, sje hed moor cars"maar zo als een goede buurman betaamt zou hij later op de dag een nieuwe plaatsen, eentje met een goud randje. Heb de taak maar weer van Rahmia overgenomen en veeg het terras.Want als straks inspecteur Clouseau thuis komt moet alles clean and shiney zijn. Nog even een intiem momentje met Her via face, nou, in no time zijn we K3 en hangen met zijn 3en voor de phone. Onze afspraak van vandaag is dat wij om 12 u naar Laguna beach gaan, om te lunchen maar ik zie de bui al hangen. Su loopt weer heen en weer." Ik moet koffie, ik moet nog aan de jurk werken, Connie loopt nog in haar badjas, gezellig te kletsen met Suzanne. Om de tijd te doden veeg ik maar de onderkant van het matje. En het is al 11 u. Ws zit ik straks gewoon met een boterham op de bank. Mijn vrees werd bewaarheid. Zit idd thuis te eten, maar Lu heeft heeft zulke lekkere tortilla's gemaakt met kip en kaas, kan geen lunch in laguna tegenop. We gaan nu boodschapjes met Rahmia de goemam doen, zal wat worden.Een uitje met de bejaarde .Hebben wel weer voor elkaar gekregen dat hij indiase curry gaat maken. Ben benieuwd hoelang we het koken nog voor ons uit kunnen schuiven .
Boodschappen met Rahmia. Veels te grappig. We hadden een lijstje van Su gekregen. Voor de dames geen punt, wij vonden het veels te leuk om door die enorme , te dure winkel heen te banjeren. Wij stonden naast de uien, dus connie vraagt hoeveel we nodig hebben aan goeman. No no, its standing at the end of the list so i come back later. Met zweet op zijn voorhoofd kwam hij ons zoeken met boodschappen in zijn handen. Even later een announcement door de winkel, a man has lost 2 dutch lady's, can you come to the counter please??? Tiidens ons shop-adventures kwam een fantastisch plan . We gaan roti kukus maken. Ja ja. Het enige wat we konden vinden was bubble water, niet een flesje, want dat kan hier niet, maar 12 on a row. Hopen op dat Su wel wat voorraad in huis zal hebben. Zittend in de auto bedankte hij ons voor dit geweldige uitje . Na een onbedoelde, sightseeing long beach weer veilig thuis. Nu gaan we samen nog even naar target.Dat is ook niet doorgegaan dus.. Bij de buurvrouw moesten we wel een mixer lenen....... Of course, maar hij is erg , erg zwaar. Dit kan je niet alleen. Hoogwerker besteld en met vereende krachten deze overgeplaatst. Alleen we hadden geen spullen om iets te maken. De meel die Su nog had dateerde van 2013. Morgen maar proberen. Onze rust duurde niet lang , napoleon had vrienden uitgenodigd. Daar gaat connie over schrijven. Soap the clinic. Nog een kleine reading van de goemam, vroeg alleen of hij moe was en in no time zat ik konstantinopel richting istanbul 600 jaar geleden. Eindelijk mocht ik op de bank the voice kijken en de franse equippe was buiten al nippend ( ondertussen 3 flessen wijn) aan het discuzeuren over het leven. Moe van het turbulente leven zoeken mijn boven en onderwimpers elkaar op om samen de nacht door te brengen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 10472

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: