Ice ice - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Ice ice - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Ice ice

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

14 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Het gaat beter, was pas om 4 u wakker. Meisje naast mij slaapt nog. Wat zal ik doen? Probeer nog in slaap te vallen maar mijn gedachten zijn al weer bij het ontbijt, vreselijk toch??Gelukkig, er beweegt wat naast mij. We kunnen niet hard genoeg rennen naar de keuken. Om 5 u aan het ontbijt. Nu begrijpen we waarom het lijkt of de dagen zo lang duren, het lijkt niet, het is echt zo. Van 4 u tot 23 u in de avond. Heb een spreekverbod dus ik praat heel zachtjes en daar staat toch gino weer voor onze neus. Hij moet vroeg weg, dit keer niet onze schuld dat hij wakker is,
En daar komt miss Riboet ook aanschuiven . Moet de jacuzzie in, ik moet nog naaien, we moeten van vanmiddag naar ice-hocky. Ondanks onze ochtendlijke gesprekken lagen we om 8 u al in de bubbles om daar nog even verder te kleppen. Per order 3 x moeten dompelen in koud water van het zwembad, viel best mee, gelijk mijn oefeningen gedaan voor schoonzwemmen, mocht ik dat ooit aan een wedstrijd mee willen doen. Na mijn douche- beurt vond ik connie al weer in het naaihok, arme zij. Ze moest nog even wat kant loshalen v een stofje, en su moest nog even naar de store om een meer stofje te halen en ik moest het stof van het terras vegen. Na gedane zaken is het goed rusten dus ik ging op mijn favourite bankje zitten met koffie, peukie, boekje en mobie. Wat heb ik het toch goed. En daar kwam Angelo, jee, die gaat pancakes maken, jee!! De eerste pas sinds we hier zijn en we zijn al 4 dagen hier. Maar man man, wat zijn ze goddelijk, op advies van victor moesten we deze besmeuren met peanutbutter, banaan, auntjemina siroop en slagroom. Wauw, een portie calorien van heb ik jou daar . Die zwem ik er morgen wel weer van af denk ik. Gezellig met alle jongens aan tafel. De dames verdwijnen weer in hun hok en ik settel me weer in mijn eigen bankje na toch heel even het blauwe schuursponsje aangeraakt te hebben.( was ik nog vergeten te vertellen. Bij de hh rondleiding werd verteld dat het groene schuursponsje voor het aanrecht is en de blauwe voor de vaat, waarom moet ik dat weten??) en daar komt miss riboet. We moeten over 5 minuten weg, hurry up. We gaan naar een ice-hockey wedstrijd van angelo.Connie en ik zaten 5 min later, warm aangekleed, in de auto maar nog geen Su. Die kwam met een stapel dekens, vesten en eten aankachelen. Wat gaan we doen holymoly ?? Eindelijk op weg, 5 minuten te laat maar dat halen wel in....... Nog geen 2 meter op de grote weg en we staan al in de file. Su op hete kolen , en het is al zo warm, moeten sowieso een uur rijden. Hey Su, hoe lang duurt zo' n game??? 3 x 15 min. What?? Nu anderhalf uur in de auto voor nog ong 35 min..yeah!! Aangekomen worden we door su ingepakt met dekens en vesten, zo koud is het niet in het stadion. Met grote ogen en oren hebben we daar gezeten en rond om ons heen gekeken. Wat een schreeuwlelijken, wat een vette hap -mensen, wat een dikkerds. We aanvaarden dit om te overleven en richten onze blik waatvoor we zijn gekomen, the game. Ik word snel afgeleid door die stoere lichamen die zo wulps en met zoveel gemak over het ijs glijden, jaloers op zoveel souplesse. En die stoere angelo , onherkenbaar .niets meer dat lieve manneke, daar staat wel even wat op het ijs. Ondanks alle afleidingen zagen we alle doelpunten en hadden geen herhaling nodig. Nou ja, heel eerlijk, de eerste doelpunt zag ik niet echt, hoorde alleen dat er een gemaakt was. De puck gaat zo snel. En het is een stapeltje mensen op elkaar voor dat doel. We wonnen de game met 4-2. Wel weer een teleurstelling, we stonden buiten te wachten, dat de stoere mannen op het ijs, jongens waren van 18 jaar met hele gewone lijven. Terug gewoon ook weer in de file. Come on man, het is saterday!! Yel riboet riboet. Wat een auto's en dat met 6 rijbanen. En geen pandaatje, hyundai of Peugootje te bekennen. Su dropte ons bij huis af want zij moest naar een party waar wij geen deel aan wilden nemen. Te moe. So, Lu heeft een vette hap gehaald , big hamburgers with cheese. Smullie hoor. Was to much een klein restje verstopt in de oven, wie weet waar ik vannacht nog trek in heb.Daarna nog even naar een party bij de buren en daar onmoette ik het instortingsgevaar. Nog een paar dansjes en ik verliet de party. Connie heeft nog wat quicksteps gedaan met Rahmia en kwam ook doodmoe terug voordat " pa & en ma" thuiskwamen. We sliepen als roosjes......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 10467

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: