Frankrijk vs usa - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Frankrijk vs usa - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Frankrijk vs usa

Blijf op de hoogte en volg Anja

28 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Was me weer een daggie wel. Vroeg wakker. Al om 4 u. Toch nog jetlag?? Draaien, draaien, lezen,eindelijk tijd om op te staan, half 7. Ontbijt staat zoals elke dag weer klaar, hou me nog steeds aan het mijzelf opgelegde dieet en eet 2 boterhammetjes want je weet nooit wat hier de geplande, ongeplande, niet geplande lunch brengt. Ik moet aan het werk , ramen zemen staat op het lijstje. Viel dat even tegen, wist niet dat daar ook posten, muren, drempels bijhoorden. Enfin, na 2 u zwoegen waren ze blinkend schoon. Ziet werken doet werken, soms dan, maar dit keer bingo. Gino en rahmia op naar de winkel om spullen voor de vloer te halen om deze een fijne polish- beurt te geven. Maar niet alleen de vloer vd huiskamer, nee, het hele huis dus. Sjouwen met al het meubilair, hup hup naar buiten.Su zal Su niet zijn , die was even wat klaarmaken in de keuken. Jaaah restjes. Weet niet waar ze deze restjes vandaan haalt en zeker,het waren geen restjes. 2 pannen met dumplings, , 3 gevulde tortilla' s, een of andere pannekoek gevuld met ei en aardappels.
Su ging daarna weer ff boodschapjes doen dus ik maakte daar gebruik van middels een bankje te bezoeken om daar lekker in de zon te liggen.
Om 7 u naar een niet- surprise party voor de buurvrouw. Zij wist er van, de loodgieter had zich versproken. Ook daar een tafel vol southern food. Raadt eens.... Oa mac& cheese. Dat kon ik echt niet weerstaan. Maar ook de garnalen niet en ook niet de dikke boterhammen gevuld met weet ik wat. Voor het eerst was de avond fris. Op naar de volgende party in LA bij Ivan. Wetende dat het ook in de tuin werd gehouden dik aangekleed. Hoedjes op en go. Daar aangekomen in een prachtig huis bleek het toch binnen te zijn.aiiii, zweet breekt mij uit. Maar ook daar was er eten, erg onbeleefd om nee te zeggen . Dus ik schuif aan bij een tafel vol frans pratende , wijndrinkende , luidruchtig volk. Ik durf het bijna niet zeggen maar de zalmtaartjes waren echt overheerlijk en dan die taart, wauw!!! Nog nooit zo' n heerlijke chocoladetaart gegeten. En dan nog die bubble water, of er een engeltje over je tong kriebelt, is ook een fles v 6 dollar. Om 12 u weer naar huis, vol indrukken over 2 totaal verschillende groepen en ik moet zeggen, bij de picazo' s voel ik me het meest happy. Dus geen prins gevonden,maar niet nodig, heb hier zo veel " rijke" mensen om mij heen.Tevreden ga ik naar bedje om 2 u om nog even een supersweet romantisch boekje te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 10575

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: