Spreekverbod - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Spreekverbod - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Spreekverbod

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

13 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Gino uitgezwaaid om half 7. Vandaag was Connie de pineut, ik ook een beetje, maar ik zette mijn antwoord op repete, Su, i got it.we kregen een rondleiding in de keuken. Daar horen de glazen, dit glas is van mij. Daar horen de kopjes, de favorieten van de boys moeten rechts, oude links. Bla bla bla. Alle spullen moeten in de koelkast op alfabetische volgorde, makkelijk en overzichtig toch?? Alleen een probleem is. Ananas is met een A , voor ons hollanders. Hier is het pineaple. En ga zo maar door. Het enige wat wij goed konden plaatsen is de rijst, begint met dezelfde letter.De rest vd spullen een chaotisch, alfabetische wanorde.Vandaag voor ons een rustig dagje, dachten we. Su zou gaan werken met Camille en Becky, wij lekker facen, appen, bakkie doen. En om de 5 min hoorden we Su brullen, moet de jacuzzie in, de meiden komen half 12. En dan de yel Riboet. Wij waren de rust zelve. Uiteindelijk lagen su en connie in de bubble om 10 u. Per order Su moest connie ook het zwembad in, was een marteling voor haar, zo koud.Ik was de lachende derde.Voordat connie het wist, zat ze al achter de naaimachine met lachend en zuur gezicht. Ahh, Connie , kan je me even helpen?? Dit moet en dat moet nog even. Ik was weer de lachende derde.Ben ik even blij dat ik echt niet overweg kan met de naaimachine. Heb het nog wel aangeboden hoor, zo ben ik wel. Maar werd met klem, doch vriendelijk afgewezen. Hoeree!!Maar Camille haar gebreide vestje was kapot en er werd verteld dat ik zo goed ben met breien(????) en ik dat wel kon fixen. Oeps. Dus ook aan het werk. Met haaknaald nr 30 in gaatjes prikken waar alleen nr 5 in kan en zonder wol. Het resultaat mag gezien worden alleen het vestje is aan een kant wat langer geworden. Riboet riboet, de yell loeit weer. Su loopt als een kip zonder kop langs al haar employees, druk doen of druk hebben. Ik sta ondertussen in de keuken, de late lunch klaarmaken. Ik dacht dat ik bediend zou worden??? Su zei dat dit de laaste maaltijd van de dag zou zijn. Ahhhhhh, you are kidding?? Dat overleven we niet.Ruth , de buurvrouw kwam gelukkig langs om een glaasje wijn te drinken en werden we "verwend" met wat nootjes.Een chefkok in huis, nog geen maaltijd gezien van hem.Victor moet werken. Angelo moet trainen,Lu moet editen. Hopelijk kunnen wij later nog eten vinden.Wil zo graag de echte Mac& Cheese.victor heeft beloofd om dat te gaan eten ergens in long beach maar ik moet geduld hebben Ik heb van de grote baas te horen gekregen dat ik niet meer mag praten vanaf 8 u ' s avonds tot 10 u 's morgens, schijn nogal onrust te veroorzaken . ik ga maar de bemer op,ben ik 8 min stil.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 10581

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: