Grey's Anatomey - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Grey's Anatomey - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Grey's Anatomey

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

06 November 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Heerlijk gewandeld, eindelijk weer eens. Als ik thuis ben dan maak ik eerst een ritje met de fiets, deze heb ik echt gemist. Hier waren alleen race- fietsen aanwezig, ik heb niet meer zo' n sexy lijf om daar mee rond te touren, mijn benen gaan nog wel maar dat hangbuikje is niet te verbloemen.Ik ga straks naar het werk van Gino om te kijken waar en hoe hij werkt.Dat wordt mijn laatste missie van deze vakantie. Nog 2 dagen luieren, alsof ik dat nog niet gedaan heb en dan zal ik toch mijn koffer moeten gaan pakken. De countdown komt nu wel in zicht. Herman, zet jij vast de bezem klaar? Ik ben dat toch nu zo gewend om dat 3 x per dag te doen.
Ben op bezoek geweest in het zkhs van Gino. Was in shock. Al die ziekenhuizen in films, kan deze niet aan tippen. Hoe oud, hoe ongezellig, hoe bedompt. Kwestie van geld. Maar lopend op de afdelingen begonnen mijn handen te kriebelen, alleen maar bedpatienten,wat zou ik hier graag willen werken ondanks de armoede. Ik heb een blauwe uniform weten te scoren. Dat vind ik het leuke hier, de verpleging draagt hier gekleurde kleding, zou in nederland ook moeten kunnen. Niet dat steriele wit
' s Avonds een gegrilde kip gehaald, zo jammie. Lijkt bijna op de kip van mama en Edelien.
Ondanks dat ik " veroordeeld" word door het kijken naar een film van hallmark zit er toch elke keer iemand van de familie naast mij om stiekum mee te genieten van deze Holy shit.
Ik ben zowaar dit keer op tijd naar bed gegaan, half 1 want er staat weer een wandeling om 9 u te wachten met de buurvrouw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 10480

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: