Geestig? - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Geestig? - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Geestig?

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

04 November 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

De titel Tjillen in LA mag /had ondertussen wel veranderd kunnen worden. Gillen, rillen,blote billen, not tjillen,al deze benoemingen zijn de revue al gepasseerd.
Hoe groter en hoger de stapels hier in de tuin worden, er kunnen nog de 10- tallen schilderijen van Dr Rahmia bij. En ze zijn niet zo klein ook.Uitgestald langs de tafels , muren en in de boom een bont gekleurd tafereel. Moet zeggen , ik vind ze mooi. Ik mag er een uitkiezen maar hoe dit toch mee te nemen naar huis?
Op order van Napoleon moest ik de voortuin schoonmaken, poehhhh. Ach, hij heeft zijn bed, zijn vrouwtje,zijn stoel afgestaan aan mij dus ik neem de bezem weer te hande en clean the frontyard. Bij thuiskomst merkte hij het meteen op en was zeer dankbaar. Was dat niet gebeurd dan had ik hem echt een dreun gegeven.
Straks naar Dia de les muortes en weer worden de smoeltjes volgekliederd met verf. Ben gelukkig de dans ontsprongen en kreeg alleen maar een roos op mijn zijdezachte huid. Op naar Santa Ana! De vriendin van Su, Marie, wist waar het was, mooi niet. Na vele rondjes rijden eindelijk een parkeerplek gevonden
Meeschuifelend in de grote menigte geniet ik van het zien van de altaren. Maar als nuchtere hollander , 1 gezien,allemaal gezien. Lu en Victor werden doorlopend gestoord om even een kiek te maken met wie dan ook, ze zagen er geweldig uit.
Daarna nog een terrasje vinden om te rusten. We eten Mac& vies en nog wat hapjes onder het genot van een live band met heerlijke dansmuziek. Su en Lu met de voetjes van de vloer Afrekenen wordt een probleem, Su is haar bril verloren, ziet werkelijks weinig tot niets , je moet tekenen voor afrekenen. De jonge mensen blijven nog even wat door feesten , de oudjes gaan al naar huis mits we de garage kunnen vinden.........nog even een rondje of 3 lopen.
Marie thuis afzetten , helaas was zij haar sleutels vergeten. Dan maar de dochter bellen dat ze mama mee moet nemen als zij de sleutel vd auto komt halen. Ahh , dochter neemt niet op. Belt even later zelf op via de mobiel van Lu, zij is haar mobiel kwijt.
De goden zijn ons niet gezind .