The day after - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

The day after

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

01 November 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Vandaag begint de dag met het wegpoetsen van de Halloweensporen. Platgetrapte snoepjes, wijnvlekken, versnipperde chipies en nog meer niet- geindencifeerde rommel. Het valt eigenlijk wel mee, na 2 uurtjes blinkt alles weer en dat zonder de zon, die laat het afweten vandaag.
Su trekt zich weer terug voor het afmaken van de zwarte jurk. Wat men hier verstaat onder deadline, deze kan heel gemakkelijk vooruit geschoven worden.Ik zit weer buiten op mijn bankje en nu proberen de medebewoners aan te schuiven bij dit lieflijk tafereel. Oh jee, ze rennen als de wiedeweerga hard naar binnen, het is te koud. Het is 22 gr!!! Ik zit weer alleen en ik word weer hartelijk toegezwaaid door de holbewoners achter de ramen.
De rust is weergekeerd op enkele visitors na. Ik sluip naar een nog onbezette stoel in de huiskamer, doe de tv aan en zie daar, meteen komt de zender Hallmark op het scherm. Te lui om te zappen ben ik toch weer gedoemd om naar een kerstfilm te kijken. Hoe erg??!!!!
Ik moet nog een keer de zwarte jurk passen en om 6 u is ie eindelijk klaar. Dan nog naar het vliegveld brengen en hopen dat deze, ondertussen miljoenenjurk, op tijd is in florida.
Su & Lu zijn om 8 u weer thuis en hebben patatjes en hamburger gehaald. Ik trek de hollandse mayonaise uit de koelkast, (deze hier v amerika is niet te hachelen)
Wat een feest, met bordje op schootje kijken we naar the Voice ware het niet dat zussie al na 5 minuten voor mij het o zo bekende snorrend geluid produceerde.
Wakker gemaakt door haar liefhebbende echtgenoot die haar naar bed dirigeerde reageerde zij" nee, nog niet, ik ben de voice aan het kijken" niet wetende dat dat allang weer klaar was en ik bezig was met, durf het bijna niet meer te zeggen, een filmpje??
Haar interesse was gewekt en we hebben toch nog samen gekeken tot 1 u. Vroegertje voor mij.
Morgen ga ik met de jongens op stap naar down town LA. Plan is om half 11 te vertrekken.....
U hoort nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 10460

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: