Halloween deel 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Halloween deel 2 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Halloween deel 2

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

31 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vraag me niet hoe, maar om 6 u was alles klaar,( behalve de zwarte jurk) iedereen geschminkt, verkleed. Eten en drank en eten stonden klaar. Ongelofelijk, 2 pizza's van 1 meter doorsnee. Oeps en dan begint het te regenen. Welgeteld duurde dit nog geen 2 minuten , dit heb ik dan ook weer meegemaakt.De kaarsjes, heaters , muziek, discolichten aan en het feest kan beginnen
Hoe leuk was de avond, de candywall was waanzinnig. Die handen er doorheen met snoepjes, de kinderen vonden het eng maar ook wel weer leuk. Ik mocht met mijn kop er doorheen mits er volwassenen waren, ik was too scary.
Een jongetje kwam 9 x terug om een snoepje te halen, 1 jongetje kwam een snoepje terugbrengen omdat hij deze niet lekker vond. Omdat we met zoveel handen door de muur gingen waren we in no time door onze snoep heen. En daar waren buren die nog heel veel snoep hadden. Op een gegeven moment kwamen frans sprekende onbekende mensen langs, kom gezellig binnen en drink wat. Oh, spaans sprekende mensen, kom gezellig erbij en drink wat. Was een bont gezelschap.Een kakofonie van allerlei talen dus ik een schepje er bovenop, ik sprak alleen nog maar nederlands.Tot 11 u buiten gezeten en beetje alles opgeruimd. Morgen weer een dag hoor.Kwam nog een onbekende man langs om even te vertellen dat wij nr 1 waren wat betreft de Halloween. Hurray!!!!
Ik zal Anja niet wezen om na deze wervelende avond mijn hersenen en lijf rust te geven door nog even een kerstfilmpje te pakken. En toen was het 3 u, tijd om de geesten,heksen, skeletten, schedels ,spinnen , pompoenen een goedenacht te wensen. " Tot zaterdag " dan zie ik ze bijna allemaal weer op de begraafplaats in Santa Ana. Diaz de los Muertos.

• 01 November 2017 - 22:02

Cindy :

Hey lieffff
    Wat een leuke verhalen en wat liefff dat je belde .
    Fijn dat je het zo naar je zin heb enbe tot snel.