Halloween deel 1 - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Halloween deel 1 - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Halloween deel 1

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

31 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Word wakker om 4 minuten over 5, ik kijk naast mij en Su ligt nog in dromenland. Deadline niet gehaald. Om half 6 strompelt ze haar bedje uit en het lukt om 7 u haar hok te bereiken.
Say yes to the black dress. De dag is begonnen
Ik neem een duik in het zwembad met mijn kleren aan, scheelt weer een wasje.Omdat Su zei, je kan hier gewoon naakt lopen , volg ik haar instructies op ware het niet dat juist op dat moment Dr Rahmia de tuin inkomt. Oeps, dat is even schrikken voor hem. Is het mijn,ondertussen welgevormd rubensfiguur of de naakte waarheid dat hem doet vluchten?ik ga het hem niet vragen . Het is what it is.
Met regelmaat komt Su even wat eten , onder het mom de stand van zaken doorgeven.
Wat wel weer erg leuk was dat de bank die zij gekocht heeft in de zomer en wat voor onze komst geleverd zou worden en er toen nog niet was en nu nog steeds niet, nu door haar geduld en geen gezeur zij 1800 dollar discount krijgt. De bank wordt nu , ja ja, vrijdag bezorgd met wat ontbrekende elementen. Want die zijn ze vergeten te sturen vanuit italie, maar die komen al weer in januari.
Ondertussen is het al 12 u. De jurk nog niet af en we moeten nog boodschappen halen, de tuin versieren vanwege Halloween.Lu ligt met stijve nek nog in zijn bedje, Gino laat vanmiddag zijn spataderen wegspuiten, su heeft voor de 3e keer haar dokter afgebeld, die stond voor 5 u gepland .De meisjes " voor al uw schilderwerk" komen om 1 u. De party begint om 6 u. Komen veel mensen eten. Hoe gaat dit aflopen???? Horror scenario en de avond moet nog beginnen
Maar ik heb het terras al weer 2 x geveegd, ik lig wel op schema

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 10470

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: