Doggie - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Doggie - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Doggie

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

30 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Mijn vrije dag is begonnen. En zoals ik me voorgenomen what to do , heb ik ook uitgevoerd. Beginnend om 11 u met een bakkie koffie op de bank , kerstfilm nr 1. Su loopt weer rond van alles te regelen, hikt zo tegen het feit dat ze nog steeds de zwarte jurk moet afmaken. Deadline nadert maar nog even dit en nog even dat. Plan was om om 10 u in haar hok te verdwijnen. Ondertussen is film nr 2 gestart en nog zie ik Su in de huiskamer drentelen. Ondertussen komt Mary voor de bemer...... Helaas heeft Gino deze , tot groot verdriet van de hele fam,achtergelaten bij Ivan om uit te proberen. Gelukkig heeft de buurvrouw Roetekoet ook een zo'n ding dus Mary doorgestuurd. Ene kant niet erg want als Mary begint te praten, it never stops. En daar begint film 3 al weer. En nog huppelt het multitaskend zusje door het huis.Ik blijf de kalmte zelf en nestel me nog dieper in de kussens. Waar is Edelien, waar is Connie?? Zij kunnen de jurk doen!!! Ik zou graag willen helpen maar ik kan alleen een beetje breien.
Pas tegen 5 u verdwijnt Su haar atelier in maar dan komt Camille langs. Chefkok Gino heeft de opdracht gekregen om te koken want vrouwtje heeft geen tijd.
Hier heb ik wel mijn bijdrage aan kunnen leveren , ik heb verzonnen wat hij moet koken.
Nog steeds onderuit gezakt krijg ik een bak spagettie aioli. Eat, eat. Nog niet op de helft krijg ik nog een bak met fettuccini met blauwe kaas, eat eat. Oh Gino, i am not a doggie
Het is hier een doorlopend buffet , 24/ 7 geopend.
Su komt om half 10 even bij mij zitten, ondertussen film 4 en 2 minuten later een zacht snorrend geluid uit het hoekje waar Su zit, ze slaapt.Onder het bevel van Napoleon wordt Su naar bed gestuurd met het idee om dan maar morgen om 5 u op te staan voor afmaken van de jurk. Ben benieuwd.. ....
Nog niet verzadigd , kijk ik ook nog naar say yes to the dress. , helaas maar 2 afleveringen want ik moet klaarzitten voor film 5. Met een tevreden kerstballengevoel stap ik mijn bedje in om 2 u.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 10457

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: