Ho ho ho - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Ho ho ho - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Ho ho ho

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

30 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Oh jee, er zijn wolken hier, dat is even schrikken. En het was maar 22 gr. Dat is wennen.Schijnt heel normaal te zijn voor de tijd van het jaar.Nu moet ik een nieuw plan maken voor de dagbesteding, niks luieren bij het zwembad. Ondanks deze tegenvaller toch in de jacuzzie en zwembad gedoken,ben toch de nieuwjaarsduik gewend. Begin dan maar weer met bezemen, eigenlijk doe ik dat al 4 x per dag, de blaadjes blijven vallen. Om het California gevoel te houden zit ik aangekleed met lange broek te lezen in de tuin.Heb geen bedsokjes bij me anders had ik die ook nog aangetrokken.Vandaag is het rust in huize Picazo. De mannen zijn weg . Maar 1 x de pakjesman, wel met 3 dozen. En 1 gast. Het kan dus wel.
Word toch een beetje onrustig, Su rent heen en weer en ik zit. Kannie he?
Dus ik pak mijn what to do lijstje en helaas staat er wat op. De 2e badkamer soppen. Dus emmertje, doekjes en al wat niet meer op weg naar mijn klus.
Ook heb ik aangeboden om te koken en dat werd met gejuich ontvangen. Heb tom ka ka soep gemaakt, hopelijk valt ie in de smaak.
Ik zit ( weer) op mijn bankje buiten. De "open " haard staat aan , zo lekker, wat heb ik de warmte gemist vandaag. Al het volk komt weer binnendruppelen, de chaos slaat weer toe.Gelukkig duurt dit niet lang, iedereen is moe van het werken in Universal of foto- shoot, uitgaan, icehockey, het kijken ernaar, bemers verkopen, tafels dekken voor pzazz. Ieder druipt langzaam af richting bed. En ik ? Bruis van energie dus ik ga op de bank en liggen en ik zet kanaal 781 aan en yeah Hallmark. Ik kijk tot 2 u naar Kerstfilms. Wat een feest !! Heb morgen een vrije dag en ik weet nu al wat mijn dagbesteding wordt
But I' ll be home for Christmas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 10464

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: