Vandaag is rood - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Vandaag is rood - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Vandaag is rood

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

26 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Redondo Beach

Goedendag maar weer. Ochtend gestart met een uur in de jacuzzie, was al 7 u, rise and shine. Vandaag een druk programma.eerst een gast welkom heten. Good morning , my dear. Ik heb tegen iemand drie dagen lang "hey Judy " gezegd blijkt ze Marie te heten. Dus , omdat hier zoveel gasten zijn wordt dit mijn standaard zin . You are looking good, nice dress. Eindelijk de zin die ik wil horen. Ga een kappertje scoren. Afspraak om 10.45u . Ja ja, onder mijn bevel waren we maar 3 minuten te laat. Wat een aardige kepper. So charming, so friendly. Ik wil rode lokken!! Hij lacht en vindt het geweldig dat hij zijn gang mag gaan. I explain. Nee , go your gang. You are my girl kreeg ik als antwoord. De complimenten stromen binnen en het is nog geen 12 u. Lucky me.Ondertussen wordt ook Su onder handen genomen en het resultaat mag er zijn. Met zulke leuke koppies moet er natuurlijk geluncht worden. Laat de bestelling maar aan Su over. Binnen de kortste tijd staan er 4 gerechten op tafel. OMG. Maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken dus eten maar weer. " Gelukkig " alles weg kunnen werken , ben ondertussen wel een hangbuikzwijntje aan het worden. Dan mijn favouriete onderneming, shoppen!!!! Maar we gingen enkel voor de wisser die Connie zo ontbeert in haar huishouden. Maar wat een winkel, weer zoveel en zoooo groot. En geen wisser. Nog even snel naar Target, toch nog even naar het jurkje zoeken die ik in een andere target had gezien maar niet mijn maat, Door mijn geweldige omschrijving waren er opeens 3 verkoopsters aan het zoeken naar de jurk. Ook Su aan het zoeken geslagen maar blijkt naar hele andere dingen te kijken. Ik ook op zoek, gelukkig was deze winkel niet zo diepvries. Laat ik ' m nou toch vinden en helemaal niet aan de beschrijving te voldoen. En was nog goedkoper ,nog meer afgeprijst , dus niet passen en gewoon kopen. Nog maar 11 dollar.De geleende creditcard van Anber doet het nog steeds goed. Snel terug naar huis,was al half 5 ondertussen, want Angelo had de auto nodig. Ik nog snel wat blaadjes aan het verzamelen, straks komt de baas thuis.Hey buurman, u ook hier? Su even nog wat spinnenwebben in de boom hangen . Eigenlijk raar, ik haal ze ' s morgens weg van de stoel en tafel en zij hangt het duizend- voudige weer terug. Ik kan weer wat van mijn what-to-do lijstje halen, ik laat de webjes voor wat het is. Ik in conclaaf met Dr Rahmia. Mijn evalutie -reading - whats happening gesprek des morgens had nog niet plaatsgevonden.Komt er daar een baby binnen,( met vader) alles is hier groot, dus de baby ook. Zelfs Su kent hen niet maar ze kwamen even een broekje passen die de personal assistent v Su heeft gemaakt, zij is hier elke dag.Er is niet gekookt vanavond anders zag ik ze allemaal weer in no time met een bord aan tafel. Ik ga nu weer naar binnen, de mouscitos komen weer in grote aantallen de tuin binnen huppelen. Helaas kon ik mijn verhaal niet plaatsen daar er groot onderhoud was.
Connie, waar ben jij nu dan???? Miss you

• 28 Oktober 2017 - 14:27

Connie:

Ik ben hierrrr! Slaap weer op de raarste tijden. Zit nu zowat 2 weken in een jetlag. Moet niet gekker worden.