39 gr - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu 39 gr - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

39 gr

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

24 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Goedemorgen maar weer. En wat denken jullie hoe het afgelopen is met Su gisteravond?? Wakker moeten maken om naar de voice te gaan kijken. Geinstalleerd met kussens in onze ruggetjes, klaar voor de start. Maar helaas, er was maar 1 minuut opgenomen daar haar tv nog maar 1 minuut in het opslagbestand had staan. Tja, daar zit je dan.
Vanmorgen al weer vroeg uit de veren,Su heeft eindelijk wat doorgeslapen en is pas half 7 opgestaan. Al wachtende wat de dag zal brengen toch maar weer even de bezem gepakt op alle blaadjes weer op te vegen. Genietend in de ochtendzon dient zich al de eerste bezoeker zich aan om 9 u. Zal niet. De gast moet op de bemer. En daar komt de volgende. De lady- friend van Victor. Mooi meisje. En daar komt de pakjesman, ik uit volle borst sinterklaasliedje zingen want wie weet is dit wel voor mij, helaas. En daar komt Kyle binnen. De jongens hebben een foto-shoot in the middle of the dessert. Auto vol aan het laden en vertrekken, zoals bekend , te laat. En daar komt de pakjesman weer. Ben maar gestopt met zingen. Toen de jongens waren vertrokken heb ik een uur in de wadjang zitten roeren om lekkere sambal te maken. Maar ook dit recept ging niet zonder slag of stoot. Is het gas anders of de uien? Het water wilde maar niet verdampen. Ben maar gestopt met roeren, de americains weten toch niet hoe het er uit moet zien. Gelukkig was de smaak prima. Had ik de keuze om , ff mee te gaan om boodschapjes te doen of bij de pool. Keuze is snel gemaakt, ik ga lekker legguh tot iedereens grote verbazing. Het is ondertussen 39 gr, Gino vraagt later van welke planeet ik kom.Ben zo blij dat ik niet meegegaan met Su, want die kwam 4 u later met een auto volgeladen met dozen. Ik had er niet meer bij gekund. En daar was pakjesman nr 3. Vandaag vroeg eten want we moeten naar een concert van Angelo. Run run run. Al na 5 min was Gino in diepe slaap, Mr rahmia was met zijn mobieltjeslicht de lijst van de artiesten te analyseren waarop hij werd geattendeerd dat het storend was. Su was in de tussenmomenten even haar apps aan het bekijken en ik zat met mijn benen geplakt op de met skai beklede stoeltjes, druk bezig met wiebelen om ze maar los te krijgen en te houden. Kortom, ik heb genoten. Angelo speelde de sterren van de hemel. Om 21 u was het afgelopen en heerlijk weer de buitenlucht in waar de temp al weer gedaald was naar 38 gr.Mijn bijna ontelbare rode bulten ( van de muggen en andere insecten) zwellen als geen ander en ik ben bijna klaar voor Halloween. Niks meer aan doen.ik ga straks weer proberen naar de voice te kijken. Su ligt nog niet op de bank dus de slaap zal nog wel even wegblijven.... hoop ik. De temp is ondertussen gezakt naar 35 gr, fris voor de tijd van het jaar . Mr Rahmia gaat gauw een truitje aantrekken

  • 25 Oktober 2017 - 09:42

    Connie:

    Gossie, ik zie het hellemaal voor me...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 10483

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: