Ff boodschappen doen - Reisverslag uit Moorpark, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Ff boodschappen doen - Reisverslag uit Moorpark, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Ff boodschappen doen

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

23 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Moorpark

Hot!!!
Dat wordt het vandaag. Maar er moeten boodschapjes gedaan worden. Zowaar op tijd, jaja, vertrokken wij al om half 10, zie je Connie, het kan wel.
Dit na een kleine , was al 9 u, onderhoudend gesprek met Mr goemam .
Na mijn vorige ervaring in de foodstore, was ik gewapend met lange broek en vest, bleek het niet zo koud te zijn als bij Target. Het zweet droop van mij af maar mijn benen behielden hun normale kleur. Even boodschappen doen en we zijn 4 u verder. Heb ik me weer zitten vergapen aan de kerstspullen, zo veel en zo schattig maar wederom heb ik mij in kunnen houden. Ahh , wat een mooie armbanden en zo in de sale, passen ,meten en besloten om zo'n klein hebbedingetje te kopen. Toen ik de armband afdeed vlogen er honderden kraaltjes in het rond. Armbandje, wat er nog van over was dan, zachtjes weer teruggehangen. Dit is zeker een zaak voor Edelien, alles voor doe- het- zelvers. Toen de market in, echt, vinden wij AH xl groot, deze is 10 x , zo niet 20 x groter. Su mij achterlatend om haar grote ronde te doen, ben ik kleren gaan passen. En zomaar uit het niets was ik kleren aan het passen voor andere mensen. Will you be my model?? Sta ik een blouse te passen , maatje xxxxl, voor een fat big mamma,moet niet gekker worden. Maar het meest verontrustende was , dat die maat mij bijna paste, ben ik nou echt zoveel aangekomen?? Het leuke was dat die vrouwen wel gekocht hadden wat ik gepast had. Een nieuwe carriere voor mij? Americain next topmodel? Met een vol, vol geladen auto terug naar huis.Plan 2 om naar seal beach te gaan , gaat niet door.Tja, plannen worden gemaakt om ze te kunnen wijzigen. Het is ondertussen 39 gr en ik begeef me naar het zwembad om daar 5 x in te springen om wat gewicht te verliezen. De familie verklaart me voor gek dat ik buiten zit, maar met een boek, koffie en indiase spicey-thee onder een parasolletje , kan de dag niet stuk. Mijn wens werd vervuld , kreeg heerlijke pasta , gemaakt door de chef himself. Al etende lag er weer een gast te bemeren. Hebben nu een nieuwe foodtruck , genaamd Suzette, wat die kan binnenstouwen, ja, ik eet niet zoveel hoor. Klopt, maar 12 x een beetje.....
We gaan straks zo weer op de bank om naar de voice te kijken, hopelijk gaat Su het redden.