Afscheid nemen bestaat wel - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat wel - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat wel

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

22 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

Vandaag een zwarte dag. Connie gaat naar huis. Ze is nu net af van haar jetlag, hoe moet het voor haar zijn als ze nu weer terug moet, de volgende jetlag ondergaan.
Vanmorgen tot 10 u in de tuin gezeten met ons ontbijt. Ik alleen een plakje mislukte kukus, had met mezelf een afspraak gemaakt, weten jullie het nog?
We zouden nog een jacuzzie pakken maar dat is wederom niet gebeurd. Connie wilde geen nat badpak in haar koffer stoppen, bang dat ze deze zou vergeten uit te pakken . Goede reden om op ons luie billen te blijven zitten en maar kleppen. Kwamen nog wat mensen binnen lopen, zo gewoon hier, ga er aan wennen. Connie en ik wilden nog even naar Target om een wisser te kopen, iets wat je niet in ons huishouden mag en kan ontbreken. We zijn ook gegaan , over twaalven , iets te laat maar zonder kadootje voor jezelf kan je niet thuis komen. Su en Gino hebben nog even een heerlijke salade gemaakt . Dat verorberd te hebben was het moment daar. De koffer en de rest pakken om wederom te laat richting Lax te rijden, natuurlijk in de file.
Was geen passagier meer te bekennen bij de incheckbali vd KLM. Oeps. Maar wel lekker kunnen doorlopen. Na een ontroerend, emotioneel, huilebakkerig afscheid moesten we Connie laten gaan en hebben haar uitgezwaaid tot het laatste moment dat ze in beeld was.
Dank je wel Connie voor de geweldige tijd!!!! Woorden zijn niet genoeg.
Om ons beter te gaan voelen zijn we daarna naar seal beach gegaan om ons te verwennen met heerlijk ijs en dan de pier oplopen om naar boarding angelo te gaan kijken., ik heb besloten om dat morgen ook te gaan doen. Maar ik maak me wel bezorgd om die hoge golven. Om 7 u pas terug en heb maar 1 x opgeschept met een normale portie eten. I am so good!!!
We zouden vanavond samen een filmpje kijken maar Su is in de tuin al in slaap gevallen. Ons toch verplaatst naar de bank waar su nog geen 10 sec later al weer in diepe slaap lag. Mooie film gekeken waarna ik met een soepel, maar nog niet minder dik buikje het bed indook. Gino heeft weer zijn slaapplekkie afgestaan aan mij en ik lig met Su in bed maar ik moest wel van plaats verschuiven maar geen probleem voor mij, ik slaap overal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 10466

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: