Riboet rebees - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu Riboet rebees - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Anja Capellen - WaarBenJij.nu

Riboet rebees

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

15 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Long Beach

De dag begint weer lekker. Er werd mij vriendelijk verzocht om maar de hele dag mijn mond te houden. Dit was weer zo'n dag in the Picazo disco/ camping/restaurant/film houseparty. Zondag is toch een rustdag??? Nou, niet. Het leek wel of de kerkdienst hier werd gehouden met doorlopende entertainment met Napoleon als prediker.Ziggodome is er niets bij. Te veel gebeurd om er over naar huis te schrijven. Zelfs ik scandeerde het woordje riboet maar dan heel zachtjes. Laat ik dit keer maar niks over mijn eetpatroon schrijven, jullie zouden daar misselijk van worden. Lu was filmopnames aan het maken in het zwembad, met als thema little mermaid. Ik vroeg of hij ook nog een rolletje voor mij had als frog. je moet toch ergens beginnen als je beroemd wil worden? Helaas. Die rol was niet voor mij weggelegd Su ging nog even een jurk vermaken voor de zus van PJ... 's morgens gestart om 10 u, vannacht nog bezig. En de klant is maar blijven slapen. Ben in de middag met victor zijn race- monster 3 pizzaatjes wezen halen. Man, die hadden een doorsnee en dan lieg ik niet, van 1 meter. En die moest ik op mijn schoot houden, want ja, de leren bekleding van de auto is heilig. Weg het hollywood gevoel. Gewoon 3 meter pizza op mijn lijf. Yeah, is here down the street. Zat 10 minuten in de auto en dat met een snelheid van 100 km ( even stoer doen )Moest v napoleon salade eten bij de pizza, gezond. Jaha maar een klein beetje dan, krijg een bowl met groen waar herman en ik 3 dagen van kunnen eten. Lekker wijntje erbij. No no, i don't like wine. Even later komt de sommelier himself met een glas , minstens 2 liter, rood brouwsel aan. Mmmmm, smaakt goed. Blijkt sangria op zijn wijze, laat me niet kennen, zo ben ik, en drink moedig het glas leeg.kwam geen zinnig woord meer uit mij. Wat is hier even?? Wat is dichtbij?wat is hier een klein beetje ?? Ik raak volkomen gedesorienteerd in tijd, plaats en volume. 's Avonds hebben we ons teruggetrokken op ons vaste stekkie in de tuin, ik weet niet meer wie wie is, ah, u ook hier? Maar wie bent u dan?? Om de dag spannend te laten eindigen het volgende. We zitten rustig in de tuin, zie ik flashlights aan de andere kant van de schutting. Dus ik roep su, what's going on there. Police??Su roept op haar beurt de boss. Schijterds die we zijn. Deur wordt opengedaan en de buurman begint te schreeuwen. Go away, take your shirt.blijkt een heel wespennest te zijn in de boom van Su en hij wilde ze dood maken. Killerbees. Zulke beestjes moet je met rust laten maar hij niet, liep met een spuitbus rond waardoor de bijtjes onrustig werden en regelrecht naar ons stekje vlogen ,met honderden tegelijk. Kan ook iets minder zijn hoor.dus weer binnen zitten tussen al die onbekenden en daar kwam napoleon met een bowl pasta als troostvoedsel. Nu krijg ik ondertussen wel een beetje dik buikje, als ik die al niet had.al babbelend eten vertelde Connie dat ze zich had opgegeven voor de kwis 10 voor 12., 4 jaar geleden maar nog niks had gehoord. Vreemd he????ik ga haar nu opgeven voor de kwis 5 voor half 2, misschien bestaat deze wel over 4 jaar. Dan is ze wel de eerste kandidaat. We hebben vanavond ontdekt dat eigenlijk Connie de boosdoener is van de buikpijn van Su, ga ik morgen tegen Napoleon zeggen. Good night Johnnie-Boy, Good night mum

  • 16 Oktober 2017 - 20:14

    Anber:

    Haha wat een onzin vertel je allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Long Beach

Tjillen in LA

Alles moet, niks mag

Recente Reisverslagen:

08 November 2017

Indisch eten

06 November 2017

Grey's Anatomey

05 November 2017

Virtuoos

04 November 2017

Geestig?

03 November 2017

CSI
Anja

Na 20 jaar weer een maandje op bezoek in Long Beach, California bij mijn zusje.

Actief sinds 13 Okt. 2017
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 10477

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 09 November 2017

Tjillen in LA

Landen bezocht: